Servici de salarizare, administrare de personal și consultanță în legislația muncii

Calitatea serviciilor HR este asigurată de o echipă de experți în legislația muncii, cu peste 20 de ani de experiență în domeniu. Prin serviciile de salarizare, administrare de personal și consultanță în legislația muncii, sprijinim nevoia de forță de muncă a clienților noștri, nevoia de resursă umană, una dintre cele mai importante resurse ale unei companii.

O întreagă echipă de specialiști este dedicată preluării rapide și responsabile a întregului proces de salarizare și administrare de personal, fie că vorbim de noi angajări, modificări, suspendări, încetări de contracte de muncă, etc. Preluăm relația cu autoritățile în legislația muncii, realizăm calculul salarial și întocmirea tuturor documentelor care se impun, ne sprijinim clienții prin oferirea de servicii relevante de consultanță în domeniul relațiilor de muncă.


Siguranța și garanție

Experiența noastră este valorificată în interesul afacerilor clienților noștri. Clienții ne-au ales pentru că într-un mediu legislativ permanent în schimbare sau slab reglementat le-am oferit, prin serviciile noastre, siguranța și garanția angajamentului nostru.

Suntem permanent adaptați la modificările privind legislația muncii și legislația fiscală aplicabilă salariilor și veniturilor asimilate.

Ne dezvoltăm în permanență abilitatea de adaptare la schimbările legislative, la utilizarea celor mai eficiente softuri, urmărim alinierea strategiilor de HR și payroll, oferim tot suportul necesar partenerilor noștri în materie de resursă umană.

discută cu un specialist HR

Specialiști în legislația muncii

Piața muncii trece prin cea mai complexă transformare din ultimele decenii iar structura forței de muncă evoluează într-un ritm accelerat. Evoluția tehnologiei a determinat schimbări majore și progrese semnificative în domeniul relațiilor de muncă. Extinderea muncii în afara mediului și modelului tradițional, directivele europene, flexibilizarea relațiilor de muncă (muncă la domiciliu, telemuncă/ remote, hibrid), dezvoltarea pachetelor de beneficii și amploarea fenomenului de muncă “remote” (anularea granițelor prin creșterea mobilității angajaților la nivel local și global, posibilitatea de a construi echipe internaționale) redefinesc caracteristicile și tendințele pieței muncii actuale.

Pentru a face față cu succes dinamicii modificărilor și complexității reglementărilor legislative, orice afacere are nevoie de un specialist în legislația muncii. Preluăm de la clienții noștri toate aceste provocări, le nivel de răspundere și execuție, și le oferim acestora timpul și liniștea necesare să se concentreze pe alte paliere ale afacerii.

Ajutăm afacerea ta să își atingă obiectivele și potențialul maxim!

Intră în contact cu unul dintre experții nostri și solicită serviciul de care ai nevoie.



      Ne ocupăm de liniștea și armonia afacerilor

      Siguranța celor mai bune soluții financiare

      Comunicare eficientă, clară, lămuritoare

      Ai o întrebare la care nu găsești răspuns?

      Apelează la specialiștii noștri pentru informații complete despre lista noastră de servicii

      hai să discutăm

      Abonează-te la Newsletter!

      Uneori ceea ce nu știi poate fi ceea ce trebuie neapărat să știi. Află de la noi toate lucrurile pe care trebuie să le știi pentru afacerea ta. Primești în fiecare săptămână informații relevante și de interes pentru viitorul afacerii tale. Când nu știi ce ai de făcut, înseamnă că nu știi încă unde vrei să ajungi, sau poate nu știi cum să ajungi acolo. Noi te ajutăm în fiecare etapă a afacerii tale.



          Iată câteva din subiectele abordate în NEWSLETTER :

          1. Schimbări legislative în domeniul financiar-contabil și fiscal;
          2. Strategii de optimizare fiscală – alegerea dintre soluțiile oferite de legislația fiscală a celor mai favorabile intereselor companiei;
          3. Identificarea avertismentelor din mediul de afaceri și previziuni economice;
          4. Care sunt tehnologiile care ne vor schimba afacerile? Cum să alegi din timp partenerii de afaceri potriviți?
          5. De ce este consultanța contabilă importantă pentru afacerea ta?
          6. Când să mă aștept la un control ANAF? Care sunt factorii de risc în cazul unui control în funcție de obiectul de activitate? Ce acțiuni generează cele mai mari amenzi din activitatea unui SRL?